قتل داور در زمین بازی + عکس پایان کار بایرن و کیمیش پیکان به مشهد نمی‌رسد! تاریخ و ساعت بازی ایران و ازبکستان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ | جدال برای سرگروهی لیست تمدیدی‌های استقلال مشخص شد جای خالی خراسانی‌ها تیم ملی کوراش بانوان در روز نایب‌قهرمانی آسیا خانواده بازیکن تیم فوتسال مشهدی، به اهدای اعضای فرزندشان رضایت دادند تارتار شاکی از بازیکن پرسپولیس عمری به پرسپولیس بر می‌گردد پرسپولیس و لیستی که برای هر بازیکنی جا ندارد دلخوری شدید درویش از اوسمار سازمان لیگ پرسپولیس و استقلال را ناامید کرد عذرخواهی مهرداد محمدی بعد از مصاحبه جنجالی ویدئو| اشتباه مهلک سعید اسماعیلی در مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی شوک به فوتسال مشهد | لژیونر مشهدی دچار مرگ مغزی شد محمد علی گرایی المپیک پاریس را از دست داد ملی‌پوشان فوتبال ممنوع‌المذاکره شدند! ناکامی نکونام در جذب لژیونر‌ها سید حسین حسینی بیرون از لیست استقلال؟ سپاهان بالاتر از پرسپولیس و استقلال!
سرخط خبرها

بازگشت مربی بدنساز به استقلال

  • کد خبر: ۱۸۷۹۷۶
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵
بازگشت مربی بدنساز به استقلال
مربی بدنساز استقلال به تمرینات این تیم برمی گردد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم فوتبال استقلال چند هفته‌ای بود که در غیاب یوسو سسما مربی بدنسازش تمرین می‌کرد و محمد نوازی این وظیفه را برعهده گرفته بود، اتفاقی که باعث نقد کارشناسان شده بود.

حالا، اما از این باشگاه خبر‌هایی منتشر شده مبنی بر اینکه یوسو سسما مربی بدنساز استقلال و پسرش آندونی که مربی حرکات اصلاحی و بازیکنان مصدوم است، منتظر دریافت ویزای سفر به ایران هستند و احتمالا ظرف روز‌های آتی به تهران می‌آیند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->